שיתופי פעולה

תילתן – המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית, מקיימת שיתוף פעולה אקדמי עם מוסדות אקדמיים מובילים בעולם, המאפשרים לסטודנטים במכללה להמשיך את לימודיהם בתחומי עיצוב שונים. כל המוסדות מוכרים ע"י אונסק"ו – ארגון החינוך, המדע והתרבות של האו"ם.

 

שיתופי פעולה בינלאומיים

תילתן היא מוסד הלימודים היחיד בארץ שנבחר להציג בביתן הישראלי בתערוכה. הפרויקט של תילתן "תנובת הארץ" מספק מגוון פתרונות עיצוביים לנושא העל של התערוכה- Feeding the planet-energy for life' ועסק בתהליך שעוברת התוצרת החקלאית בישראל מהשדה ועד הצלחת.

במסגרת שהותה באקספו מילאנו תילתן ניהלה Workshop בין לאומי עם למעלה מ-40 סטודנטים ואורחה ע"י בתי ספר בינלאומיים לעיצוב ותקשורת חזותית.

באיטליה נערכים פרויקטים משותפים וסדנאות עבודה עם מוסדות לימוד גבוהים ובינלאומיים לעיצוב.

ב-"IAAD" טורינו נוצר שיתוף פעולה בינלאומי איטלקי-צרפתי- יפני- ישראלי ובו התקיימה סדנת עבודה משותפת שכבר הולידה סדנאות המשך, פרויקטים משותפים, חילופי מרצים ועוד.

תילתן מקיימת שיתופי פעולה על בסיס קבוע עם מוסדות אקדמיים מכובדים מארצות שונות. שיתופי הפעולה כוללים סדנאות, פרוייקטים משותפים וחילופי סטודנטים.

שיתוף פעולה הדוק נוצר עם המוסד היוקרתי School Of Visual Art- S.V.A בניו יורק אשר כולל פרויקטים המתבצעים על ידי סטודנטים משני המוסדות בתהליך וירטואלי ובקבוצות דיון. הסטודנטים יצרו סרטוני פלאש בנושא רב-תרבותיות וכן ספרים טיפוגרפיים.

פרויקט מעניין נוסף, עיצוב והקמת תערוכת "Jewish Way of Life" המוצגת במוזיאונים ברחבי בריטניה. הסטודנטים איירו וצילמו נושאים מסיפורי התנ"ך ומהחיים היהודיים והישראלים.
בפרויקט נוסף, עיצבו סטודנטים מתילתן כרזות בנושא "אובדן הילדות בשואה". הכרזות מוצגות בתערוכה נודדת ברחבי אירופה.

הסכמי שיתוף פעולה נחתמו גם עם האוניברסיטה של פורטסמות' ועם הייברי קולג' באנגליה. ההסכמים כוללים חילופי מרצים וסטודנטים לסדנאות מקצועיות, המשך לימודים באוניברסיטה ועבודה לבוגרי תילתן כמנחים בקולג'.


NEW NORMAL פרוייקט בינ”ל “חוצה קורונה” של תילתן עם מוסדות עיצוב מובילים בעולם
INTERCONTINENTAL קורס בינלאומי-רב תחומי בעיצוב

EABHES בחרה בתילתן ועוד מספר מוסדות אקדמים מובילים בעולם להשתתף בפרוייקט זה.
משתתפים בתי ספר לעיצוב תואר ראשון ושני במקסיקו, הודו, אוגנדה, צרפת ותילתן מישראל.
מתילתן השתתפו : ליטל כהן, יאנה בלז׳קו, ירדן שטמר, חווה בונצ’וק והמרצה מלי אלון.
הקורס בתמיכה וליווי של גופים בתעשיה ביניהם חברת Steelcase וחברת AIA Life Designers

מסלולים יחודיים

מעצבים גרפיים בפועל, גם בוגרי מוסדות לימוד מקבילים, המעוניינים להשלים לימודיהם, יכולים לקבל הכרה על בסיס לימודים קודמים והערכה אישית ולהצטרף לתוכנית התלת שנתית.

Unity

במסגרת שיתוף פעולה עם חברת יוניטי unity העולמית, יוצרת מנוע המשחקים הפופולרי לתעשיית המשחקים,
הוכרה תילתן – המכללה לעיצוב ולתקשורת חזותית, כמרכז ההסמכה הראשון בישראל, עבור תעשיית מעצבי ומפתחי המשחקים המקומית.

 

 

ממשיכים להוביל מהלכים חדשניים ופורצי דרך עבור הסטודנטים.

תכנית להאצת מיזמי משחקים דיגיטליים, שבמסגרתה: מנטורינג עם אנשי מקצוע בתעשיית המשחקים, שכר סטודנט עבור שעות פיתוח, בניית תיק עבודות, משרד לכל צוות במתחם Road2, אירועי חשיפה ועוד…

לפרטים המלאים הקליקו על התמונה: