מסלול חד שנתי – קָז’וּאָל

מסלול פיתוח ועיצוב משחקים - קז’ואל  מסלול פיתוח ועיצוב משחקים בתילתן הינו היחיד בישראל המאפשר מספר מסלולי לימוד. אנו בתילתן מלמדים את שני מנועי המשחק המובילים בעולם UNREAL ו- Unity, תילתן הוא המוסד היחיד בישראל שהינו מרכז הסמכה ACC, ושותף הדרכה ATP רשמי של Unity העולמית והינו השותף האקדמי היחיד של EPIC GAMES החברה שמפתחת את מנוע המשחקים UNREAL  עבודה בתעשיה  כיום ממוקדת בעיקר בשני תחומים עיקריים: משחקי קז’ואל הממוקדים בפלטפורמות מובייל ומשחקים גדולים יותר הממוקדים PC וקונסולות, המשחקים מפותחים על ידי חברות משחקים גדולות ועל ידי צוותים צעירים ומוכשרים, המוגדרים כ Indies. את התעשייה מייצגת בארץ עמותת GamelS,  עמותה ללא מטרות רווח אשר מקיימת כל שנה כנס גדול ומרהיב עם תצוגת משחקים, הרצאות ועוד. הבוגרים של מסלול פיתוח ועיצוב משחקים שלנו יכולים להשתלב בחברות רבות בשוק כמו:  Crazy Labs, Play studios, Moonactive, Jellyutton, llyon, Playtika, Plarium ועוד רבות וטובות  קשורים לתעשיית המשחקים העולמית  בתילתן הסטודנטים יוצאים למספר משלוחת לארצות שונות, הכוללות ביקורים בסטודיואים של משחקים ואנימציה, מוסדות לימוד בינלאומיים לפיתוח ועיצוב משחקים, השתתפות בסדנאות והאקטונים גלובליים ולמידה בכנסים בינלאומיים כגון Unite Europe, Slush, Gamescom ועוד.  למי מיועד הקורס  ˆ המעוניינים לבדוק התאמה לתחום פיתוח המשחקים ˆ מי שמגיע עם ידע מוקדם בתכנות או ארט ומעוניין להרחיב  את השכלתו בתחום המשחקים ˆ למי שמגיע מתכנית השוברים  מה יוצא לי מזה?  תעודת סיום מסלול פיתוח ועיצוב משחקים - קז’ואל ידע בהפקה ביתית של משחקים  פרויקט משחקי מוכן לתיק עבודות  משך הלימודים  הלימודים נמשכים שנה אחת   שני סימסטרים, בני 4 קורסים כ"א,   יומיים בשבוע. סה”כ 224 שעות אקדמיות   בוגרי הקורס יוכלו לקבל הכרה ולהמשיך למסלול הרב שנתי   לתעודה או לתואר (בכפוף להחלטת ראש המסלול).  דרישות הקורס  מבחן התאמה וראיון אישי BRING YOUR OWN DEVICE  נושאים נלמדים  עיצוב משחקים מבוא ליוניטי (פיתוח) איור ורישום למשחקים UI/UX (ממשק משתמש וחווית משתמש) יוניטי ארט למשחקים סדנת הפקה ופרוייקט סיום   ט.ל.ח - כל הזכויות שמורות - המכללה שומרת לעצמה את הזכות  לשנות ולעדכן את תכנית הלימודים בהתאם לצרכי השוקמנהל בית הספר לעיצוב ופיתוח משחקים - אופיר כץ  מעצב משחקים ומנהל סטודיואים בתעשיית המשחקים הדיגיטלים הישראלית ב - 17 שנה האחרונות.  מרצה ויועץ Gamification לתחום החינוך ולעסקים בתחומי הדיגיטל. מנהל סטודיו Clover Bite - סטודיו פיתוח המשחקים של תילתן.  פריק של RPGs שולחניים ודיגיטליים