מסלול DEV למתכנתים – פיתוח משחקים

התמחות בפיתוח משחקים (Development)  מסלול המתמקד בפיתוח תוכנה, בקרביים של משחקי המחשב: לימוד מאפס של שפות תוכנה, תכנון ויישום מערכות בתוך המשחק, דגש חזק על מנועי המשחק Unity ו- Unreal ושליטה גבוהה בהם, AR/VR, מולטיפלייר, בינה מלאכותית, ועוד. לרשות הסטודנטים הוקמה מעבדת VR מהמתקדמות בארץ.  מבנה לימודים  שנה א סמסטר א  ˆ קורס מבוא Game design 1   ˆ מבוא לתכנות  ˆ מתמטיקה למשחקים 1  ˆ מבוא ליוניטי  שנה א סמסטר ב  ˆ מבוא לפסיכולוגיה במשחקים  ˆ Rapid prototyping  ˆ תכנות מונחה עצמים  ˆ מתמטיקה למשחקים 2  קורסי תואר  ˆ  Database   ˆ ניהול משא ומתן ועמידה מול קהל  שנה ב סמסטר א  ˆ Game design 2  ˆ יוניטי מתקדם  ˆ Design Patterns  שנה ב סמסטר ב  ˆ פרויקט אמצע הפקה  ˆ מנוע אנריל 1  ˆ Unity Multiplayer  ˆ פיתוח משחקים: נושאים מתקדמים  שנה ג סמסטר א  ˆ פרויקט גמר והפקה  ˆ אנריל מתקדמים  ˆ פיתוח מציאות מדומה  ˆ פיתוח שיידרים Shaders בסביבת יוניטי  קורסי תואר  ˆ  C++   ˆ ניהול פיתוח  שנה ג סמסטר ב  ˆ פרויקט גמר והפקה המשך  ˆ הפקת סאונד  ˆ QA  ˆ יוניטי בינה מלאכותית  קורסי תואר  ˆ  אופטימיזציה וביצועים   ˆ שיווק ומוניטיזציה  ˆ יום סטודיו  ˆ הרצאות העשרה  ט.ל.ח - כל הזכויות שמורות - המכללה שומרת לעצמה את הזכות  לשנות ולעדכן את תכנית הלימודים בהתאם לצרכי השוק