מסלול DEV למתכנתים – פיתוח משחקים

התמחות בפיתוח משחקים (Development) מסלול המתמקד בפיתוח תוכנה, בקרביים של משחקי המחשב: לימוד מאפס של שפות תוכנה, תכנון ויישום מערכות בתוך המשחק, דגש חזק על מנועי המשחק Unity ו- Unreal ושליטה גבוהה בהם, AR/VR, מולטיפלייר, בינה מלאכותית, ועוד. לרשות הסטודנטים הוקמה מעבדת VR מהמתקדמות בארץ. מבנה לימודים שנה א סמסטר א ˆ קורס מבוא Game design 1 ˆ מבוא לתכנות ˆ מתמטיקה למשחקים 1 ˆ מבוא ליוניטי שנה א סמסטר ב ˆ מבוא לפסיכולוגיה במשחקים ˆ Rapid prototyping ˆ תכנות מונחה עצמים ˆ מתמטיקה למשחקים 2 קורסי תואר ˆ Database ˆ ניהול משא ומתן ועמידה מול קהל שנה ב סמסטר א ˆ Game design 2 ˆ יוניטי מתקדם ˆ Design Patterns שנה ב סמסטר ב ˆ פרויקט אמצע הפקה ˆ מנוע אנריל 1 ˆ Unity Multiplayer ˆ פיתוח משחקים: נושאים מתקדמים שנה ג סמסטר א ˆ פרויקט גמר והפקה ˆ אנריל מתקדמים ˆ פיתוח מציאות מדומה ˆ פיתוח שיידרים Shaders בסביבת יוניטי קורסי תואר ˆ C++ ˆ ניהול פיתוח שנה ג סמסטר ב ˆ פרויקט גמר והפקה המשך ˆ הפקת סאונד ˆ QA ˆ יוניטי בינה מלאכותית קורסי תואר ˆ אופטימיזציה וביצועים ˆ שיווק ומוניטיזציה ˆ יום סטודיו ˆ הרצאות העשרה ט.ל.ח - כל הזכויות שמורות - המכללה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תכנית הלימודים בהתאם לצרכי השוק