קורס שיווק דיגיטלי היברידי

המרחב הדיגיטלי הוא כיום המרחב המשמעותי ביותר לקידום עסקים.
פלטפורמות כגון: Google, Facebook, Instagram, YouTube ועוד, מציעות מגוון רחב של כלים להגיע לקהל מטרה מפולח, לחשוף אליו פרסום ומכאן להגדיל את המכירות.
בקורס שלנו, נלמד את הכלים השונים ויתרונותיו של כל כלי, נקים ביחד קמפיינים ממוקדים, ננהל קהילות ונדע תכל’ס איך נקדם רעיון או עסק במרחב הזה. הקורס מהווה נקודת זינוק מעולה לכל מי שרוצה להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי.
מתאים לכאלה שאמרו להם לא ללחוץ על הכפתור האדום אבל הם לא התאפקו. נכון, אתם תסתתרו מאחורי המסך ממש כמו עברייני מקלדת אבל תהיו חוד החנית של משרדי הפרסום ועולם השיווק הדיגיטלי.

תוכנית הקורס לשיווק דיגיטלי

מטרת הקורס

● הקניית מושגי יסוד של סביבת העבודה הדיגיטלית
● התנסות מעשית בבניית מערך שיווק לקידום עסק
● היכרות וכניסה לעולם תעסוקתי מתקדם ומבוקש
בשוק העבודה המודרני

משך הקורס

מפגש חד שבועי – סה”כ 30 מפגשים
כל מפגש 4 שעות אקדמיות – שעות 17:30-20:30
סה”כ 120 שעות
*יתכנו שינויים בשעות הקורס
קורס היברידי – הקורס יוכל להתקיים באופן מקוון או פרונטלי, על פי העדפת הסטודנט, ובכפוף להנחיות משרד הבריאות.

דרישות קורס

● ראיון אישי
● BRING YOUR OWN DEVICE
(עבודה עם מחשב אישי של הסטודנט)
● נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים
● הגשת מטלות

מטלת התחלה
הצגת העסק הנבחר לקידום ובניית אסטרטגיה בסיסית ואיפיון
מטלת ביניים
הצגת העסק הנבחר והכלים שיושמו עליו עד כה, שיפור והכוונה לקראת פרויקט הגמר
מטלת גמר
הצגת העסק הנבחר ואת התהליך השיווקי שהוא עבר בעזרת הכלים שנלמדו בקורס.

הרשמה ותשלום

על מנת להבטיח מקום בקורס, יש להסדיר תשלום במעמד ההרשמה ולחתום על אמנת הלימודים.
ניתן לשלם באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים (במסלול המשולב עם קורס קופירייטינג).

שיעור ניסיון

ניתן להשתתף בשיעור ניסיון, ללא התחייבות ובתיאום מראש.

תעודת גמר

הלימודים במסלול המלא מקנים תעודה של בוגר קורס לשיווק דיגיטלי

מומלץ לשלב את הקורס יחד עם קורס קופירייטינג (ראה מסלול משולב).
את המסלול המשולב ניתן ללמוד כהתמחות במסלול הרב שנתי בלמודי עיצוב הגרפי.

ראש מסלול שיווק דיגיטלי

יואל ברק

יועץ ומנחה לעסקים וחברות בתחום השיווק, הפרסום והמכירות.
מרצה מוביל בתחום שיווק דיגיטל, יזמות עסקית וניהול תהליכי מכירה.
בנייה ופיתוח מודלים עסקיים לחנויות אינטרנט.
ניהול קמפיינים פרסומיים בארץ ובחו”ל.
ניסיון תעסוקתי ומעשי של 25 שנה.
תפקידי מפתח בתחום המכירות והשיווק בחברות: אומניטק, קבוצת א.מ.ת מחשוב, קבוצת פורמולה, קבוצת פוקוס טלקום.