קורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי

המרחב הדיגיטלי הוא כיום המרחב המשמעותי ביותר לקידום עסקים. פלטפורמות כגון: Google, Facebook, Instagram, YouTube ועוד, מציעות מגוון רחב של כלים להגיע לקהל מטרה מפולח, לחשוף אליו פרסום ומכאן להגדיל את המכירות. בקורס שלנו, נלמד את הכלים השונים ויתרונותיו של כל כלי, נקים ביחד קמפיינים ממוקדים, ננהל קהילות ונדע תכל'ס איך לקדם רעיון או עסק במרחב הזה. הקורס מהווה נקודת זינוק מעולה לכל מי שרוצה להיכנס לעולם השיווק הדיגיטלי. מתאים לכאלה שאמרו להם לא ללחוץ על הכפתור האדום אבל הם לא התאפקו. נכון, אתם תסתתרו מאחורי המסך ממש כמו עברייני מקלדת אבל תהיו חוד החנית של משרדי הפרסום ועולם השיווק הדיגיטלי. תוכנית הקורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי מטרת הקורס הקניית מושגי יסוד של סביבת העבודה הדיגיטלית התנסות מעשית בבניית מערך שיווק לקידום עסק היכרות וכניסה לעולם תעסוקתי מתקדם ומבוקש בשוק העבודה המודרני הבאת תוכן בעל ערך מוסף, ערכי ורלוונטי למציאות החיים כיום בעולם הפרסום והשיווק המקוון והלא מקוון, דגש על דור ה Y ודור ה X למי מיועד הקורס הקורס מתאים לכל אחת ואחד המעוניינים לרכוש מקצוע מהמבוקשים ביותר בעולם כיום. הסבת מקצוע קיים לתחום טכנולוגי מוביל. עצמאיים המעוניינים לשפר את יכולת השיווק בזירת האינטרנט ולקבל כלים למינוף העסק. ˆ יזמים אונליין וסטארטאפיסטים. משך הקורס מפגש חד שבועי - סה”כ 30 מפגשים כל מפגש 4 שעות אקדמיות - שעות 17:30-20:30 סה”כ 120 שעות ˆ יתכנו שינויים בשעות הקורס ˆ קורס היברידי - הקורס יתקיים באופן מקוון ופרונטלי, על פי העדפת הסטודנט, ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. דרישות הקורס ראיון אישי BRING YOUR OWN DEVICE (עבודה עם מחשב אישי של הסטודנט)    נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים הגשת מטלות הרשמה ותשלום על מנת להבטיח מקום בקורס, יש להסדיר תשלום במעמד ההרשמה ולחתום על אמנת הלימודים. ניתן לשלם באמצעות הפיקדון לחיילים משוחררים. שיעור ניסיון ניתן להשתתף בשיעור ניסיון, ללא התחייבות ובתיאום מראש. תעודת גמר לימודים במסלול המלא מקנים תעודה של בוגר קורס מאסטר בשיווק ופרסום דיגיטלי הכנה למבחן הסמכה של Google ADS ניתן לשלב עם לימודים נוספים של קורס קופירייטינג ופרסום קורס חווית משתמש UX UI קורס מבצעים גרפיים בתוכנות גרפיות מתקדמות


הקורסים הנלמדים ניהול S.E.M ב Google (ניהול מדיה מתקדם) זהו קורס מקיף אודות הפלטפורמות של Google, היישומים השונים וההתאמות שלהן לכל עסק – קטן בינוני וגדול. אנו נלמד על כל מערכת בנפרד, נבין כיצד מקימים חשבון ומהי התועלת לקידום ומינוף הפעילות העסקית על ציר הזמן. הקורס נותן את האפשרות לכל אחד ואחת ולכל בעל עסק או איש מכירות להבין ולדעת כיצד ניתן להקים ולנהל קמפיינים בזירת הדיגיטל האינסופית ובכך להגדיל את כמות הכניסות והחשיפה לאתר העסק. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בחברות פרסום ודיגיטל או לנהל מטעמם באופן יזום ועצמאי קמפיינים. הכלים הפרקטיים שהקורס מעניק ילוו אתכם בעבודתכם היומיומית ויתנו לכם תוכנית אסטרטגית. בין הנושאים הנלמדים: מנועי החיפוש של Google – הרבה מעבר לחיפוש הרגיל שאנו רגילים לעשות מסתתר לו עולם שלם של אפשרויות חיפוש וקידום. קידום ממומן SEM – הכרות עם פלטפורמת הקידום והפרסום המובילה בעולם - Google Ads. אנו נפתח חשבון מנהל לקמפיין מתקדם ב Google Ads, נכיר את השיטות לניהול קמפיינים, נלמד את ההבדלים בין קמפיין ברשת החיפוש לבין רשת המדיה. נכיר את המערכת למציאת ביטויי מפתח ותמחור חכם לטובת הכנת תקציב. נכיר את ממשק הוידאו המוביל בעולם – YouTube. נפתח חשבון עסקי, נלמד כיצד מטמיעים קישורים לאתר האינטרנט ונקים קמפיין וידאו לעסק. ˆ הכרות עם ממשקי הניווט של Googleי (Maps, waze) ותרומתם לקידום העסק. Google My Business – אולי לא שמעתם אבל גם ל- Google יש עמוד עסקי שכל עסק יכול להקים ולהופיע במנועי החיפוש וכל זאת ללא עלות. נלמד ונכיר את אחת הפלטפורמות המעניינות והסוחפות של Google שנותנת לכל עסק ערך מוסף ענק. Google Analytics – איך נוכל לקבל החלטות בלי לדעת מה קורה עם האתר שלנו, כמה אנשים הקליקו, כמה ראו את האתר, מה הגולשים עושים בתוך האתר שלנו. הבנה והתמצאות בכל רגע נתון זה כח שאין כדוגמתו. קבלת תמונת מצב אמיתית עוזרת לנו לקבל החלטה מושכלת לטובת העסק ולהצלחת הקמפיין. הגשה למבחן ההסמכה של Google לקבלת תעודת הסמכה. ניהול קמפיינים עם תעודת הסמכה של Google מאפשרת לנו לקבל הכרה על המקצועיות שלנו מטעם ענקית הפרסום והמדיה – Google. בסיום הקורס ניגש למבחן ההסמכה בסדנא של Google. פתיחת החשבון לסדנה של Google מתאפשר באמצעות חשבון Gmail תקין וניתן בשלל שפות. לאחר סיום המטלות תקבלו תעודה וקישור למבחן ההסמכה הבינלאומי (אותו ניתן לעבור באנגלית).מומחה לניהול מדיה ברשתות החברתית קורס מקיף ומקצועי המיועד לכל מי שאוהב ורצה לעסוק בניהול תוכן ומדיה בזירת התעבורה המובילה בעולם – הרשת החברתית. לא רק Facebook... גם Instagram, WhatsApp, LinkedIn Twitter, Snapchat כל אלו ועוד מהווים חלק מיקום שלם הנקרא הרשת החברתית. בזכות פלטפורמות אלו קמו עסקים, נוצרו מאות אלפי מקומות עבודה, מהפיכות קרו בעולם, הפוליטיקה משגשגת, השפעה יומיומית על דעת הקהל, אין סוף לאפשרויות. וזו רק ההתחלה. במסגרת ההכשרה נלמד על ניהול תוכן לפי מגוון פרמטרים מובילים – גיל, איזור גאוגרפי, התעניינות, טרגוט, קהל יעד, מיתוג ועוד. נלמד את ההבדל בין תוכן ממומן לתוכן אורגני, מהו קמפיין לעמוד עסקי ומהו קמפיין לידים. כיצד ניתן לקבל חשיפה מהירה לשיפור הנטוורקינג של העסק, וכמובן... סטוריטלינג, לכל סיפור השפעה על קהל היעד, כיצד משלבים סיפור נוגע ללב בתהליך בניית המותג וחיזוקו. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בקלות במשרדי הפרסום והדיגיטל או לפתוח עסק כעצמאי בתחום ניהול תיקי לקוחות במדיה החברתית. בין הנושאים הנלמדים: פתיחת חשבון עסקי בכל אחת מהפלטפורמות הנלמדות. פייסבוק לעסקים. ניהול קמפיינים בפרסום ממומן. הכרות עמוקה עם לוח המודעות של Busines manager בניית קמפיין , בחירת קהלים כתיבת תוכן שיווקי כיצד מביאים לידים קידום אורגני במדיה החברתית. פוסטים תזמון חשיפה בניית סטוריטלינג למינוף והעשרת פעילות העסק.ניהול אתרי מסחר - e-Commerce כיום יותר מתמיד, המונח "למכור דרך האינטרנט" מקבל התייחסות אחרת לחלוטין. האפשרות לנהל עסק אונליין מכל נקודה בארץ או בעולם קוסמת לרבים. לא רק עסקים וחברות לוטשות עינייהן לכיוון המסחר המקוון, גם עצמאיים ומשקי בית המחפשים מקור הכנסה נוסף. זהו אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בעולם, ואנו מביאים לכם את המיטב בכדי לצייד אתכם לניהול חכם ומדוייק באתרי מסחר. מעבר לעובדה שאתרי מסחר הפכו לאפשרות אדירה למינוף הכנסות העסק ולפרנסה למשקי בית ולעסקים קטנים, היכולת המיידית להעמיד חנות אינטרנט יוצרת ביקוש גדול לאנשי מקצוע שידעו לנהל חנות אונליין, לטפל במוצרים, לכתוב תוכן מתאים עבור מכלול המוצרים, לנהל ספקים אונליין, לקדם את החנות ולפרסם במדיות השונות. זה הקורס שנותן לכם מקצוע מנצח. בקורס נלמד: יזמות וחשיבה דיגיטלית השקת מודל עסקי דיגיטלי הסבת עסק לזירת האינטרנט מיפוי תהליכים אתרי אינטרנט הסיבות להקמת אתר אפיון ובניית אתרים סוגי האתרים הנפוצים כיום: דפי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי תוכן ומכירה מהם המאפיינים וההבדלים בין סוגי האתרים השונים מאתר תדמית לאתר מסחר מקוון (e-Commerce) ההסטוריה של אתרי מסחר ההבדלים בין מבנה אתר תדמיתי לאתר e-commerce הסבת פעילות העסק לזירת המסחר המקוון הכנסות לפי מקורות תנועה אבטחת אתר מסחר – רישיון SSL והגדרת הדומיין למאובטח ניהול מוצרים והזמנות, התנהלות מול ספקים הקמת אתר מכירהראש מסלול מאסטר שיווק ופרסום דיגיטלי - יואל ברק יועץ ומנחה לעסקים וחברות בתחום השיווק, הפרסום והמכירות. מרצה מוביל בתחום שיווק דיגיטל, יזמות עסקית וניהול תהליכי מכירה. בנייה ופיתוח מודלים עסקיים לחנויות אינטרנט. ניהול קמפיינים פרסומיים בארץ ובחו"ל. ניסיון תעסוקתי ומעשי של 25 שנה. תפקידי מפתח בתחום המכירות והשיווק בחברות: אומניטק, קבוצת א.מ.ת מחשוב, קבוצת פורמולה, קבוצת פוקוס טלקום.