קורס ניהול אתרי מסחר E-commerce

קורס ניהול אתרי מסחר - E-commerce כיום יותר מתמיד, המונח "למכור דרך האינטרנט" מקבל התייחסות אחרת לחלוטין. האפשרות לנהל עסק אונליין מכל נקודה בארץ או בעולם קוסמת לרבים. לא רק עסקים וחברות לוטשות עינייהן לכיוון המסחר המקוון, גם עצמאיים ומשקי בית המחפשים מקור הכנסה נוסף. זהו אחד התחומים המבוקשים ביותר כיום בעולם, ואנו מביאים לכם את המיטב בכדי לצייד אתכם לניהול חכם ומדוייק באתרי מסחר. מעבר לעובדה שאתרי מסחר הפכו לאפשרות אדירה למינוף הכנסות העסק ולפרנסה למשקי בית ולעסקים קטנים, היכולת המיידית להעמיד חנות אינטרנט יוצרת ביקוש גדול לאנשי מקצוע שידעו לנהל חנות אונליין, לטפל במוצרים, לכתוב תוכן מתאים עבור מכלול המוצרים, לנהל ספקים אונליין, לקדם את החנות ולפרסם במדיות השונות. זה הקורס שנותן לכם מקצוע מנצח. מטרת הקורס ˆ בוגרי קורס ניהול אתרי מסחר- איקומרס יקבלו את הכלים וההכשרה לניהול חנות דיגיטלית עצמאית. ˆ הכרות עם ממשקי האיקומרס המובילים – וויקס, שופיפיי, וורדפרס (ווקומרס) קאשקאו ועוד. ˆ להעניק את היכולת להקים נכס דיגיטלי מוכר בפרק זמן מינימלי ˆ הכשרה מקצועית כיצד מקימים דף מוצר באינטרנט ˆ העשרה בנושא פיתוח עסקי ויזמות. ˆ יצירת חשיפה מיידית לחנות הדיגיטלית בעמודים הראשונים בגוגל ובעמודי המדיה החברתית. ˆ ניתוח דוחות סטטיסטיקה לצורך שיפור המכירות בחנות. ˆ יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בזירות הדיגיטליות החשובות. ˆ יכולת עבודה במרקטפלייס (אטסי, אמאזון, איביי) למי מיועד הקורס ˆ ניהול חנויות באינטרנט מיועד לבעלי עסקים המעוניינים להסב את הפעילות העסקית שלהם לעולם המקוון ולהקים מערכת דיגיטלית שמוכרת אונליין. ˆ מנהל אתרי מסחר זהו תפקיד שרלוונטי לכל מי שמעוניין לעבוד בחזית המסחר הדיגיטלי ולהשתלב בעבודה מאתגרת במיוחד בתקופה כפי שאנו חווים היום. ˆ הקורס מתאים ליזמים שבינינו ולאנשי השיווק והמכירות המעוניינים לקבל את הידע וההכשרה כיצד עושים את זה באמת, כיצד הופכים את אתר האינטרנט למכונת מכירה דיגיטלית. ˆ כל מי שהוא בעל אמביציה, רצון, חשיבה יצירתית, חזון ויכולת מסחר וידע אינטרנטי מתאים לקורס המבוקש ביותר בעולם היום. משך הקורס ˆ 30 מפגשים, כל מפגש 4 שעות אקדמיות סה"כ 120 שעות אקדמיות ימים ושעות עפ״י הלו״ז שייקבע ˆ קורס היברידי - הקורס יתקיים באופן מקוון ופרונטלי, על פי העדפת הסטודנט, ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. דרישות קורס ˆ 11 שנות לימוד ˆ אנגלית ברמה בסיסית ˆ אוריינטציה והכרות עם עולם המחשב והאינטרט ˆ ראיון אישי ˆ BRING YOUR OWN DEVICE (עבודה עם מחשב אישי של הסטודנט) ˆ נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים ˆ הגשת מטלות שיעור ניסיון ניתן להשתתף בשיעור ניסיון, ללא התחייבות ובתיאום מראש. תעודת גמר תעודת גמר בניהול אתרי מסחר - E-commerce נושאים נלמדים ˆ יזמות וחשיבה דיגיטלית ˆ השקת מודל עסקי דיגיטלי ˆ הסבת עסק לזירת האינטרנט ˆ מיפוי תהליכים ˆ אתרי אינטרנט ˆ הסיבות להקמת אתר ˆ אפיון ובניית אתרים ˆ סוגי האתרים הנפוצים כיום: דפי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי תוכן ומכירה ˆ מהם המאפיינים וההבדלים בין סוגי האתרים השונים ˆ מאתר תדמית לאתר מסחר מקוון (e-Commerce) ˆ ההסטוריה של אתרי מסחר ˆ ההבדלים בין מבנה אתר תדמיתי לאתר e-commerce ˆ הסבת פעילות העסק לזירת המסחר המקוון ˆ הכנסות לפי מקורות תנועה ˆ אבטחת אתר מסחר – רישיון SSL והגדרת הדומיין למאובטח ˆ ניהול מוצרים והזמנות, התנהלות מול ספקים ˆ הקמת אתר מכירהמבנה לימודים מבוא לשיווק ופרסום - אונליין אופליין מיתוג ובידול, תמהיל שיווקי התנהגות צרכנים אסטרטגיה שיווקית פילוח שוק, תמחור, לוגיסטיקה, פרסום ושיווק, תפעול מערך מכירות. ניתוח SWOT מושגי יסוד בעולם השיווק הדיגיטלי מונחים מקצועיים מתוך "שפת הדיגיטל" מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי ההבדלים בין השיווק המסורתי לשיווק הדיגיטאלי, מאפייני דור ה- Z ופער הדורות משפך השיווק הדיגיטלי מטרות המשפך השיווקי, מבנה המשפך השיווקי, משפך שיווקי עוצמתי עקרונות בבניית דפי נחיתה מטרת דפי הנחיתה, מסר ישיר וברור, הצגת יתרונות, הצגת הטבות, הנעה לפעולה, מבנה הדף ונראות מערכת השיווק והפרסום ב- Google הכרות עם גוגל Ads פלטפורמות מובילות במדיה חברתית חשיבות הפרסום במדיות החברתיות, בחינת המאפיינים הייחודיים של כל אחת מהמדיות המובילות פייסבוק Ad מנג'ר התרומה של בניית קהלים בפייסבוק ובאינסטגרם לפי האשטגים וטרגוט לפרסום הממומן. הגדרת מטרות פרסום. יזמות דיגיטלית ˆ חשיבה דיגיטלית. ˆ השקת מודל עסקי דיגיטלי. ˆ הסבת עסק לזירת האינטרנט. ˆ מיפוי תהליכים. אימייל מרקטינג כיצד ניתן למכור באמצעות ניוזלטר, בניית תהליך מכירה באמצעות מיילים, עיצוב מייל מכירה, מהי קריאה לפעולה במייל מכירה, היכן מודדים המרות בתהליך זה, כיצד מדידת המרות תורמת לתהליך המכירה. אתרי אינטרנט ˆ הסיבות להקמת אתר. ˆ אפיון ובניית אתרים. ˆ סוגי האתרים הנפוצים כיום: דפי נחיתה, אתרי תדמית, אתרי תוכן ומכירה. ˆ מהם המאפיינים וההבדלים בין סוגי האתרים השונים. ˆ מהן פתרונות הקידום והפרסום לכל אתר אתרי מובייל ואפליקציות ˆ אתרי מובייל ואפליקציות. ˆ מהפכת הפרסום במובייל. ˆ חווית עיצוב במסך הקטן. ˆ החיבור בין אתרי אינטרנט לאתרי מובייל. ˆ מהם ההבדלים בין אפליקציה לאתר מותאם מובייל. ˆ פרסום וקידום אפליקציות. ˆ משימת כיתה בנושא עיצוב אתר מותאם מובייל מאתר תדמית לאתר מסחר מקוון (e-Commerce) ˆ ההסטוריה של אתרי מסחר. ˆ המעבר מאתרי תדמית לאתרי e-commerce. ˆ ההבדלים בין מבנה אתר תדמיתי לאתר e-commerce. ˆ הסבת פעילות העסק לזירת המסחר המקוון. מרקטפלייס ˆ EBay - הכרות עם הממשק, סקירה ופתיחת חשבון עסקי. ˆ Amazon - הכרות עם הממשק, סקירה ופתיחת חשבון עסקי. ˆ Etsy – הכרות כללית ויתרונות פתיחת חשבון בממשק זה. ˆ Google שופינג – הכרות כללית ויתרונות הפרסום בממשק זה. גוגל שופינג פתיחת חשבון בגוגל מרצ'נט סנטר, הכרות עם הממשק, בניית קמפיין ממומן לגוגל שופינג, כיצד ניתן לקדם מוצרים ללא השקעה כספית באמצעות כלים אורגניים. Wix eCommerce הכרות עם ממשק וויקס, פתיחת חשבון והקמת עמוד מוצר shopify הכרות עם ממשק שופיפיי, פתיחת חשבון והקמת עמוד מוצר וורדפרס הכרות עם ממשק וורדפרס, פתיחת חשבון והקמת עמוד מוצר מסחר מקוון (eCommerce) ˆ מהי חנות אינטרנטית. ˆ שיווק ופרסום אתרי מסחר. ˆ עבודת כיתה – בחירת אתר מכירה, אפיון, קהלים, יתרונות. ˆ הכנסות לפי מקורות תנועה. ˆ אבטחת אתר מסחר – רישיון SSL והגדרת הדומיין למאובטח. ˆ ניהול מוצרים והזמנות. ˆ התנהלות מול ספקים. ˆ בניית מלאי וירטואלי. ˆ קידום לאתרי מכירה בגוגל. בניית אתר מסחר מקוון (eCommerce) ˆ אפיון אתר e-commerce . ˆ מבנה אתרי מסחר והחלוקה הקטגורילית. ˆ הקמת אתר מכירה באמצעות אחד הממשקים המובילים. ˆ בניית עמוד מוצר. ˆ סליקה לאתרי מסחר. ˆ CTA – היכן למקם את כפתורי ההנעה לפעולה במטרה לייצר מכירה בטווח קצר. ˆ הגשת אתר מסחר מקוון לגוגל – הטמעת האתר בגוגל אינדקס והתחלת התהליך של SEO (קידום אורגני). הקמת חנות בפייסבוק ובאינסטגרם פייסבוק קטלוג, פתיחת חנות בפייסבוק ובאינסטגרם, בניית עמוד מוצר בהתאמה למדיה החברתית, קידום ממומן לחנות באמצעות הביזנס מנג'ר, הבדלי הקהלים של אינסטגרם ופייסבוק. קידום החנות באמצעות סטוריטלינג ואפשרויות אורגניות נוספות. בניית מודל עסקי מקוון ליצירת רווחים ˆ הקמת תכנית שיווק מרובת ערוצי חשיפה להגדלת המכירות באתר המכירה הדיגיטלי. ˆ כיצד להגדיל את המכירות באתרי סחר לטובת מקסום המכירות. ˆ כיצד בונים מבצע מנצח.
יואל ברק ראש מסלול - ניהול אתרי מסחר E-commerce יועץ ומנחה לעסקים וחברות בתחום השיווק, הפרסום והמכירות. מרצה מוביל בתחום שיווק דיגיטל, יזמות עסקית וניהול תהליכי מכירה. בנייה ופיתוח מודלים עסקיים לחנויות אינטרנט. ניהול קמפיינים פרסומיים בארץ ובחו"ל. ניסיון תעסוקתי ומעשי של 25 שנה. תפקידי מפתח בתחום המכירות והשיווק בחברות: אומניטק, קבוצת א.מ.ת מחשוב, קבוצת פורמולה, קבוצת פוקוס טלקום.