קורס ניהול ושיווק מדיה חברתית

קורס ניהול ושיווק במדיה החברתית פייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, לינקדאין, טיקטוק יוטיוב ועוד, מהווים חלק מיקום שלם הנקרא הרשת החברתית. בזכות פלטפורמות אלו קמו עסקים, נוצרו מאות אלפי מקומות עבודה, מהפיכות קרו בעולם, הפוליטיקה משגשגת, השפעה יומיומית על דעת הקהל, אין סוף לאפשרויות. וזו רק ההתחלה. במסגרת ההכשרה נלמד על ניהול תוכן לפי מגוון פרמטרים מובילים – גיל, איזור גאוגרפי, התעניינות, טרגוט, קהל יעד, מיתוג ועוד. נלמד את ההבדל בין תוכן ממומן לתוכן אורגני, מהו קמפיין לעמוד עסקי ומהו קמפיין לידים. כיצד ניתן לקבל חשיפה מהירה לשיפור הנטוורקינג של העסק, וכמובן... סטוריטלינג, לכל סיפור השפעה על קהל היעד, כיצד משלבים סיפור נוגע ללב בתהליך בניית המותג וחיזוקו. בוגרי הקורס יכולים להשתלב במשרדי הפרסום והדיגיטל או לפתוח עסק כעצמאי בתחום ניהול תיקי לקוחות במדיה החברתית. מטרת הקורס ˆ להעניק לבוגרי הקורס את הכלים והידע הדרוש לניהול תחום המדיה החברתית בצורה היעילה והמקצועית ביותר עבור מיזמים ועסקים מקומיים וגלובליים. ˆ הכרות מעמיקה עם פלטפורמות הסושיאל המובילות: אינסטגרם, פייסבוק, וואטסאפ, טיקטוק, יוטיוב ולינקדאין. ˆ מתן כלים לכתיבת תוכן שיווקי ואורגני, כתיבת סטוריטלינג מקצועי, תזמון פוסטים לפי קהלים ויצירת מעורבות אמיתית בעמוד המדיה. ˆ מתן כלים לבניית ערוץ יוטיוב מנצח והפקת סרטוני תדמית מנקודת מבט של איש מקצוע מיומן. ˆ הקניית דרך פעולה לבנייה ויישום אסטרטגיות חשיפה ומיתוג בכדי ליצור מוניטין, שימור לקוחות, הגברת תחושת האמון סביב המותג, פרסום ויראלי ושיפור תוצאות העמודים במדיות. למי מיועד הקורס ˆ זהו קורס מקיף ומקצועי המיועד לכל מי שאוהב ורוצה לעסוק בניהול תוכן ומדיה בזירת הקהילות והנטוורקינג המובילה בעולם – המדיה החברתית. ˆ לאלו הצורכים תוכן מפייסבוק, לינקדאין או טיקטוק על בסיס קבוע. ˆ עסקים המעוניינים לדעת כיצד לשפר את התוצאות העסקיות ואת המותג. ˆ כל מי שמגיע מעולם המכירות ומעוניין לשדרג את איכות העבודה והיכולות המקצועיות. ˆ בעלי מקצועות חופשיים המעוניינים לחסוך בעלויות של משרדי פרסום ומעוניינים לקחת את העסק לידיים. ˆ לכל מי שמעוניין לנהל עמודי פייסבוק, לינקדאין או אינסטגרם ולהרוויח על זה. משך הקורס ˆ 30 מפגשים, כל מפגש 4 שעות אקדמיות סה"כ 120 שעות אקדמיות ימים ושעות עפ״י הלו״ז שייקבע ˆ קורס היברידי - הקורס יתקיים באופן מקוון ופרונטלי, על פי העדפת הסטודנט, ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. דרישות קורס ˆ 11 שנות לימוד ˆ אנגלית ברמה בסיסית ˆ אוריינטציה והכרות עם עולם המחשב והאינטרט ˆ ראיון אישי ˆ BRING YOUR OWN DEVICE (עבודה עם מחשב אישי של הסטודנט) ˆ נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים ˆ הגשת מטלות שיעור ניסיון ניתן להשתתף בשיעור ניסיון, ללא התחייבות ובתיאום מראש. תעודת גמר תעודת גמר ניהול ושיווק במדיה החברתית נושאים נלמדים ˆ הקמת פרופיל בכל אחת מהפלטפורמות הנלמדות. ˆ אפיון עמוד אישי מקצועי. ˆ פתיחת חשבון עסקי בפייסבוק, אינסטגרם, וואטסאפ, לינקדאין ויוטיוב. ˆ הכרות עם עולם התוכן. ˆ כיצד כותבים סטוריטלינג מנצח. ˆ קידום אורגני במדיה החברתית. ˆ תזמון פוסטים. ˆ ההבדל בין פוסט אורגני לפוסט ממומן. ˆ הכרות עם פייסבוק Business Suite. ˆ בנייה וניהול קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם. ˆ הכרות עמוקה עם לוח המודעות של Busines manager ˆ בניית קהלים לצורך טירגוט ואפיון מטרות קמפיין. ˆ כתיבת תוכן שיווקי. ˆ הסבת המעורבות ללידים. ˆ הכרות עם טיקטוק לעסקים ובניית קמפיין פרסומי לטיקטוק. ˆ הכרות עם לינקדאין. ˆ בניית פרופיל אישי בלינקדאין. ˆ אפשרויות הפרופיל העסקי בלינקדאין וההבדלים ביניהם. ˆ הקמת עמוד יוטיוב מנצח. ˆ כיצד מפיקים סרטון תדמית. ˆ קריאה לפעולה בסרטונים לשיפור המרות.

מבנה לימודים מבוא לשיווק ופרסום - אונליין אופליין מיתוג ובידול, תמהיל שיווקי התנהגות צרכנים אסטרטגיה שיווקית פילוח שוק, תמחור, לוגיסטיקה, פרסום ושיווק, תפעול מערך מכירות. ניתוח SWOT מושגי יסוד בעולם השיווק הדיגיטלי מונחים מקצועיים מתוך "שפת הדיגיטל" מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי ההבדלים בין השיווק המסורתי לשיווק הדיגיטאלי, מאפייני דור ה- Z ופער הדורות משפך השיווק הדיגיטלי מטרות המשפך השיווקי, מבנה המשפך השיווקי, משפך שיווקי עוצמתי עקרונות בבניית דפי נחיתה מטרת דפי הנחיתה, מסר ישיר וברור, הצגת יתרונות, הצגת הטבות, הנעה לפעולה, מבנה הדף ונראות מערכת השיווק והפרסום ב- Google הכרות עם גוגל Ads פלטפורמות מובילות במדיה חברתית חשיבות הפרסום במדיות החברתיות, בחינת המאפיינים הייחודיים של כל אחת מהמדיות המובילות פייסבוק Ad מנג'ר התרומה של בניית קהלים בפייסבוק ובאינסטגרם לפי האשטגים וטרגוט לפרסום הממומן. הגדרת מטרות פרסום. מדיה חברתית הכרות הפלטפורמות המובילות הכרות מעמיקה עם המדיות החברתיות המובילות, פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין. כיצד ניתן באמצעות שימוש במדיות אלו לקבל חשיפה מהירה ומיידית לעסק. Social Marketing שיווק אורגני או ממומן, מהם השיטות לקבלת לידים איכותיים וכיצד ניתן לייצר שיח ומעורבות סביב המותג. תכנון עמוד עסקי - אופטימיזציה לבניית פרופיל עסקי בפייסבוק ˆ הכרות עם הפלטפורמה והקמת עמוד פייסבוק עסקי. ˆ הגדרות העמוד העסקי ובחירת תבנית לעסק. ˆ חשיבות התוכן בפייסבוק. ˆ כתיבה ותזמון פוסטים אורגניים. ˆ בניית תדמית וחיזוק המותג. ˆ עשרת הדיברות להתנהלות עסקית בפייסבוק. ˆ פייסבוק ככלי צמיחה לעסק. לקוחות (צרכנים) ומתחרים ˆ אפיון ובניית קהלים ˆ טרגוט לפי מאפיינים ˆ מיהו מתחרה, מתחרה סמוי, מתחרה ישיר, מתחרה עקיף. פייסבוק - חשיפה וקידום ממומן ˆ אסטרטגית שיווק ופרסום, אפיון אסטרטגיה לפי פרופיל לקוח. ˆ הקמת קמפיין עשׂסקי משולב – קידום ממומן. ˆ Ads Manager. ˆ טירגוט ומיקוד קהלים, בניית קהלי יעד. ˆ קידום אתרי אינטרנט באמצעות הפייסבוק. ˆ עבודה עם ממשק הסטטיסטיקה של פייסבוק, הפקת דוחות. כתיבה שיווקית סטוריטלינג ˆ כתיבת תוכן פרסומי Content Marketing התוכן הוא המלך?... בחלק מהמקרים בהחלט. ˆ נלמד כיצד תוכן איכותי משפיע על קבלת ההחלטות של הלקוח. ˆ מדוע תוכן חשוב כל כך לקידום האתר, מה ההבדל בין סטוריטלינג לתוכן ממוקד, מדוע לפוסטים במדיות החברתיות ישנה השפעה על המותג, כיצד בונים תוכן לקידום מוצרים. אינסטגרם - הכרות ובניית פרופיל עסק ˆ בניית פרופיל עסקי ˆ הגדרות הממשק העסקי ˆ יצירת מודעות וקידום באינסטגרם ˆ תוכן ממותג ˆ מנהל המודעות באינסטגרם ˆ הדרישות לקריאטיב בפיד ˆ שיטות מומלצות לפרסום באינסטגרם Business Suite ˆ הכרות עם ממשק הניהול של פייסבוק המשלב פרסום פוסטים לפייסבוק ואינסטגרם בו זמנית, ניהול פוסטים וקמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם מפלטפורמה אחת. ˆ גישה אל Commerce Manager. ˆ יצירת מודעות. ˆ ניהול הנוכחות העסקית בפייסבוק ובאינסטגרם בו זמנית טיקטוק הכרות עם טיקטוק לעסקים ובניין קמפיין פרסומי לטיקטוק. לינקדאין ˆ הכרות עם לינקדאין. ˆ בניית פרופיל אישי בלינקדאין. ˆ אפשרויות הפרופיל העסקי בלינקדאין וההבדלים ביניהם יוטיוב סדנא פרקטית בה נוכל לטעום מהכיף שבכתיבת תסריט, צילום וכתיבת קווים כלליים לקראת הפקה. מגוון הכלים העומדים לרשות המעצב-הבמאי או המפיק - מסר חזק לא יכול לעבור לצופה ללא שפה, סגנון ובחירת מדיום מתאים לתוכן השיווקי, קהל היעד והתקציב משימת סיכום - הקמת עסק אונליין ˆ הקמת פרופיל עסקי משולב (פייסבוק/אינסטגרם/וואטסאפ) ללקוח מתחום התעשייה. ˆ הקמת קמפיין ממומן משולב, בניית סדרת פוסטים לקמפיין אורגני. ˆ בניית קהלים לפי מיקוד.
יואל ברק - ראש מסלול ניהול ושיווק הרשת החברתית.- יועץ ומנחה לעסקים וחברות בתחום השיווק, הפרסום והמכירות. מרצה מוביל בתחום שיווק דיגיטל, יזמות עסקית וניהול תהליכי מכירה. בנייה ופיתוח מודלים עסקיים לחנויות אינטרנט. ניהול קמפיינים פרסומיים בארץ ובחו"ל. ניסיון תעסוקתי ומעשי של 25 שנה. תפקידי מפתח בתחום המכירות והשיווק בחברות: אומניטק, קבוצת א.מ.ת מחשוב, קבוצת פורמולה, קבוצת פוקוס טלקום.