קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC

קורס ניהול קמפיינים ממומנים PPC ניהול מדיה מתקדם, ניהול ובניית קמפיין ממומן – SEM & PPC זהו קורס מקיף אודות הפלטפורמות של גוגל, היישומים השונים וההתאמות שלהן לכל עסק – קטן בינוני וגדול. אנו נלמד על כל מערכת בנפרד, נבין כיצד מקימים חשבון ומהי התועלת לקידום ומינוף הפעילות העסקית על ציר הזמן. הקורס נותן את האפשרות לכל אחד ואחת ולכל בעל עסק או איש מכירות להבין ולדעת כיצד ניתן להקים ולנהל קמפיינים בזירת הדיגיטל האינסופית ובכך להגדיל את כמות הכניסות והחשיפה לאתר העסק. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בחברות פרסום ודיגיטל או לנהל מטעמם באופן יזום ועצמאי קמפיינים. הכלים הפרקטיים שהקורס מעניק ילוו אתכם בעבודתכם היומיומית ויתנו לכם תכנית אסטרטגית מטרת הקורס ˆ בוגרי הקורס יקבלו את הכלים וההכשרה להקים ולנהל קמפיינים בממשקי הפלטפורמות המובילות. ˆ התמצאות מלאה בזירה הדיגיטלית, יצירת חשיפה מיידית לעסקים וחברות בעמודים הראשונים בגוגל ובעמודי המדיה החברתית. ˆ הכרות עם סוגי הקמפיינים השונים במטרה למקסם את הטראפיק לאתר ולהביא לתוצאות ולהמרות גבוהות. ˆ לספק ידע בניתוח דוחות סטטיסטיקה לצורך שיפור מתמיד של תוצאות הפרסום הממומן. ˆ יכולת מעשית בתכנון וניהול קמפיינים בזירות הדיגיטליות החשובות. ˆ בניית מודלים פרסומיים וניהול קמפיין בזמן אמת. ˆ תרגול בכתיבת תוכן שיווקי וניסוח מודעות ממומנות לגוגל ולמדיות החברתיות. ˆ בניית קהלים לפי טרגוט. ˆ ליווי למבחן ההסמכה של גוגל. למי מיועד הקורס ˆ הקורס מעניק לבוגרים את הכלים והידע הדרוש להקים קמפיינים מקצועיים בגוגל וברשתות המדיה החברתיות לצורך שיפור התוצאות העסקיות של המפרסם. ˆ הקורס מיועד לאלו החפצים לעסוק בתחום או להתמקצע כשכירים בכל מקום עבודה הדורש אנשי דיגיטל. ˆ כמו כן מעבר להכרות עם עולם האונליין ההכשרה תיתן לכם את האפשרות להתברג במשרדי הפרסום בארץ (או אפילו מחוצה לה) משך הקורס ˆ 30 מפגשים, כל מפגש 4 שעות אקדמיות סה"כ 120 שעות אקדמיות ימים ושעות עפ״י הלו״ז שייקבע ˆ קורס היברידי - הקורס יתקיים באופן מקוון ופרונטלי, על פי העדפת הסטודנט, ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. דרישות קורס ˆ ראיון אישי ˆ BRING YOUR OWN DEVICE (עבודה עם מחשב אישי של הסטודנט) ˆ נוכחות של לפחות 80% מהמפגשים ˆ הגשת מטלות שיעור ניסיון ניתן להשתתף בשיעור ניסיון, ללא התחייבות ובתיאום מראש. תעודת גמר תעודת גמר בניהול קמפיינים ממומנים ppc ותעודה של מבחני ההסמכה של גוגל נושאים נלמדים ˆ מנועי החיפוש של גוגל – הרבה מעבר לחיפוש הרגיל שאנו רגילים לעשות מסתתר לו עולם שלם של אפשרויות חיפוש וקידום. ˆ קידום ממומן SEM – הכרות עם פלטפורמת הקידום והפרסום המובילה בעולם - Google Ads. ˆ אנו נפתח חשבון מנהל לקמפיין מתקדם ב Google Ads, נכיר את השיטות לניהול קמפיינים, נלמד את ההבדלים בין קמפיין ברשת החיפוש לבין רשת המדיה. נכיר את המערכת למציאת ביטויי מפתח ותמחור חכם לטובת הכנת תקציב. ˆ נכיר את ממשק הוידאו המוביל בעולם – יוטיוב. נפתח חשבון עסקי, נלמד כיצד מטמיעים קישורים לאתר האינטרנט ונקים קמפיין וידאו לעסק. ˆ הכרות עם ממשקי הניווט של גוגל (Maps, waze) ותרומתם לקידום העסק. ˆ Google My Business – אולי לא שמעתם אבל גם לגוגל יש עמוד עסקי שכל עסק יכול להקים וולהופיע במנועי החיפוש וכל זאת ללא עלות!! נלמד ונכיר את אחת הפלטפורמות המעניינות והסוחפות של גוגל שנותנת לכל עסק ערך מוסף ענק. ˆ Google Analytics – איך נוכל לקבל החלטות בלי לדעת מה קורה עם האתר שלנו, כמה אנשים הקליקו, כמה ראו את האתר, מה הגולשים עושים בתוך האתר שלנו. הבנה והתמצאות בכל רגע נתון זה כח שאין כדוגמתו. קבלת תמונת מצב אמיתית עוזרת לנו לקבל החלטה מושכלת לטובת העסק ולהצלחת הקמפיין. ˆ ההגשה למבחן ההסמכה של גוגל כולל תעודה בניהול קמפיינים, המאפשרת לנו לקבל הכרה על המקצועיות שלנו מטעם ענקית הפרסום והמדיה – גוגל. ˆ פייסבוק Ad מנג'ר. ˆ התרומה של בניית קהלים בפייסבוק ובאינסטגרם לפי האשטגים וטרגוט לפרסום הממומן. ˆ הגדרת מטרות פרסום. ˆ הכרות עם ממשק פייסבוק Business Suite והקמת קמפיין משולב לפייסבוק ולאינסטגרם. ˆ פרסום ממומן באינסטגרם דרך מנהל המודעות של פייסבוק. ˆ הכרות עם ממשק המודעות של לינקדאין CAMPAIGN MANAGER. מבנה לימודים שלב א׳- יחידת בסיס מבוא לשיווק ופרסום - אונליין אופליין מיתוג ובידול, תמהיל שיווקי התנהגות צרכנים. אסטרטגיה שיווקית פילוח שוק, תמחור, לוגיסטיקה, פרסום ושיווק, תפעול מערך מכירות. ניתוח SWOT מושגי יסוד בעולם השיווק הדיגיטלי מונחים מקצועיים מתוך "שפת הדיגיטל" מאפייני השיווק בעידן הדיגיטלי ההבדלים בין השיווק המסורתי לשיווק הדיגיטאלי, מאפייני דור ה Z ופער הדורות משפך השיווק הדיגיטלי מטרות המשפך השיווקי, מבנה המשפך השיווקי, משפך שיווקי עוצמתי עקרונות בבניית דפי נחיתה מטרת דפי הנחיתה, מסר ישיר וברור, הצגת יתרונות, הצגת הטבות, הנעה לפעולה, מבנה הדף ונראות מערכת השיווק והפרסום ב- Google הכרות עם גוגל Ads פלטפורמות מובילות במדיה חברתית חשיבות הפרסום במדיות החברתיות, בחינת המאפיינים הייחודיים של כל אחת מהמדיות המובילות פייסבוק Ad מנג'ר התרומה של בניית קהלים בפייסבוק ובאינסטגרם לפי האשטגים וטרגוט לפרסום הממומן. הגדרת מטרות פרסום. שלב ב׳- התמחות מושגי יסוד בשיווק ממומן A/B Testing , תכנון אסטרטגי, קמפיין, קהל יעד, שיווק חוויתי, טרנדים, מועדון לקוחות, Ad Targeting, מודל הייחוס, קריאה לפעולה, שיעור הקלקה, החזר השקעה, אופטימיזצית עלות, SEO, SEM ועוד... פלטפורמת השיווק הממומן של Google Ads ˆ יסודות ה M.E.S ,פתיחת Account בגוגל Ads ,הכרות עם ממשק גוגל Ads מעבר על הגדרות הקמפיין, תזמון מודעות. ˆ אפשרויות הפרסום והחשיפה באמצעות השימוש בגוגל Ads : קמפיין שיחות, קמפיין לידים, קמפיין לפי מיקוד, קמפיין וידאו, קמפיין אפליקציות, מהי רשת המדיה, בניית קמפיין לרשת המדיה, מהן רשתות החיפוש ושותפי החיפוש של Google. ˆ בניית קמפיין לרשתות החיפוש Google Ads כלים לשיפור ביצועי הקמפיין הכלי לתכנון מילות מפתח, הערכת תקציב על סמך נתונים אונליין, הכלי לתכנון פוטנציאל החשיפה, כלי תצוגה וניתוח מודעות, מילות מפתח שליליות, מונחי חיפוש. Google Ads רשת המדיה ˆ קמפיינים חכמים לרשת המדיה, טירגוט אוטומטי, איתור דינאמי של לקוחות, מודעות תמונה – כוחו של קריאטיב. ˆ הגדלת המרות באמצעות אוטומציה, מודעות רספונסיביות, קמפיין ב gmail, התאמה לאימייל, התאמה לנייד. Google Analytics ˆ הכרות עם הפלטפורמה ופתיחת חשבון עסק. ˆ הגדרת האתר בממשק אנליטיקס. ˆ קבלת מספר נכס ומזהה לצורך מעקב וניטור (UA-000000-y). ˆ התנהגות הגולשים, מהיכן הגיעו לאתר – בקרת אתרים מפנים, ניתוח נתונים בזמן אמת. ˆ מהם הדפים הנצפים באתר – ניתוח תעבורת המידע לפי עמודי הנחיתה והקטגוריות, מדד כניסות, יציאות, אחוזי נטישה. Facebook Ad manager ניהול קהלים (Audiences) , יצירת פייסבוק פיקסל לצורך מעקב של החשבון (כולל גם מעקב המרות) הקמת מודעות וביצוע A/B טסטינג Facebook Business Suite ˆ הכרות עם ממשק פייסבוק Business Suite והקמת קמפיין משולב לפייסבוק ולאינסטגרם. ˆ פרסום ממומן באינסטגרם דרך מנהל המודעות של פייסבוק. לינקדאין Campaign Manager ˆ הכרות עם ממשק המודעות של לינקדאין CAMPAIGN MANAGER ˆ הקמת קמפיין מודעת טקסט ˆ הקמת קמפיין וידאו ˆ הקמת קמפיין מטורגט קהילה הרצאת העשרה הדגמה לניהול קמפיין פרוייקט גמר ט.ל.ח - כל הזכויות שמורות - המכללה שומרת לעצמה את הזכות לשנות ולעדכן את תכנית הלימודים בהתאם לצרכי השוק יואל ברק ראש מסלול - ניהול קמפיינים ממומנים PPC - יועץ ומנחה לעסקים וחברות בתחום השיווק, הפרסום והמכירות. מרצה מוביל בתחום שיווק דיגיטל, יזמות עסקית וניהול תהליכי מכירה. בנייה ופיתוח מודלים עסקיים לחנויות אינטרנט. ניהול קמפיינים פרסומיים בארץ ובחו"ל. ניסיון תעסוקתי ומעשי של 25 שנה. תפקידי מפתח בתחום המכירות והשיווק בחברות: אומניטק, קבוצת א.מ.ת מחשוב, קבוצת פורמולה, קבוצת פוקוס טלקום.