תערוכת בוגרים 2017

19.7 – 19:30: טקס בוגרים, חלוקת תעודות הצטיינות ומלגות והפתיחה הרשמית לתערוכת הבוגרים.

20.7: פתיחת התערוכה לקהל הרחב

התערוכה תהיה פתוחה בימים א-ה 09:00 – 21:00 | יום ו' 09:00-13:00
הכניסה חופשית. פתוח בשבת ע"פ ביקוש ותיאום מראש.
סיורים לקבוצות, ללא עלות. לתיאום 1800-34-30-30
העצמאות 65, קמפוס הנמל, חיפה. (לינק לוויז למובייל)

"יש לי חלום" – הוא הנושא של תערוכת הבוגרים 2017

שפת החלום היא שפת הסמלים. זוהי השפה האוניברסלית היחידה שפיתח המין האנושי, המשותפת לכל התרבויות, ולכל אורכה של ההיסטוריה.

לחלום יסודות מוחשיים ותחושתיים. אף שרובו של החלום הוא חזותי, מעורבים בחלומות גם תחושות של שמיעה, מישוש, ולחץ.

חלום הוא חוויה סובייקטיבית של מראות דמיוניים ותחושות במהלך השינה. לחלום שגרתי מספר מאפיינים, ובהם חוסר מודעות לכך שמדובר בחלום, אי יכולת לשלוט בחלום ולכוון את השתלשלותו, וחוסר הפעלה של מנגנון הביקורת והשיפוט. החלום הוא תופעה כלל-אנושית חוצה תרבויות, שגם נצפתה בחיות ושגם ילדים לומדים לזהותה כבר בגיל צעיר. דמויות היסטוריות רבות ידועות כמי שהיו מושפעות מחלומותיהן. ישנו חלום רע ומבהיל-סיוט, חלום בהקיץ, חלומות הנעים בנושאיהם מהיומיומי ועד הסוריאליסטי.

לעתים חלומות מובילים להשראה אמנותית, לרעיונות ואף לפתרונות של בעיות פרקטיות. תיעוד של תוכני החלום מגלה כי רבים מחלומותינו עוסקים בבעיות בהן עסקנו בהיותנו ערים. כך, למשל, גם בשינה קשה למצוא מפלט מההמון: 95 אחוזים מהחלומות כוללים קשר עם אנשים אחרים – פרטנרים לתחרות, לתוקפנות או למין. רק במיעוט קטן מהחלומות מככב החולם בהצגת יחיד.

"יש לי חלום" הוא נושא לתערוכת הבוגרים שלנו השנה ואתם מוזמנים לבוא ולראות איך בוגרינו לקחו את הנושא המופשט הזה והפכו ממנו משהו מציאותי שאפשר לגעת בו.

עבודות הבוגרים אשר יוצגו בתערוכה יבטאו את הרעיון של "יש לי חלום" באמצעות מסלולי ההתמחות בתילתן, בתחום העיצוב הגרפי, עיצוב פנים, עיצוב ופיתוח משחקים, איור, פוסטפרודקשן, מולטימדיה ואינטראקטיב, עיצוב בתלת מימד.

עבודות נבחרות מהתערוכה

tiltan graduates 2017 - jean_noel_bagartiltan graduates 2017 - liortiltan graduates 2017 - maor_elharartiltan graduates 2017 - marwa_ashkartiltan graduates 2017 - michaeltiltan graduates 2017 - michael_hanotiltan graduates 2017 - noy_haimtiltan graduates 2017 - sigalittiltan graduates 2017 - svetlana_mozin