לימודי מולטימדיה – עיצוב אתרים וחווית משתמש

למי מיועד: סטודנטים בעלי כישרון או נטיית למדיה הדיגיטלית המעוניינים לרכוש מקצוע ולהעשיר את הידע שלהם בתחום. בואו להיות חלק מעתיד המדיה הדיגיטלית. תנאי קבלה: מבחן התאמה וראיון אישי

כולנו יודעים לגלוש באתרי אינטרנט אבל רובנו לא יודעים מה הופך אתר למוצלח.

להבדיל מתכנות אתרי אינטרנט, עיצוב אתרים הוא המיומנות של הצגת התוכן למשתמשי הקצה – גולשי האינטרנט.

תכנון, עיצוב ובנייה של אתר אינטרנט איכותי, צריכה להתבצע תוך התייחסות ל UX-ו-UI וזאת על מנת להשיג את תשומת הלב של הגולשים באתר ולהביאם לבצע את הרצוי מהם באתר.

אתר אינטרנט של עסק, חברה או מוסד, מהווה את חוד החנית בקשר עם לקוחות הקצה, ולכן חברות וארגונים משקיעות משאבים רבים באתרי האינטרנט שלהן.

במסגרת הלימודים במסלול עיצוב אתרים ומולטימדיה בתלתן, לומדים הסטודנטים לעצב דפי אינטרנט, לבנות ןלעצב אתרים שלמים ולפתח יישומים לאינטרנט ומולטימדיה, טאבלט וסמארטפון.

ניתן לבחור בהתמחות במולטימדיה כחלק מהמסלול התלת שנתי בעיצוב או כחלק מלימודי תעודה.

לימודי עיצוב ואפיון ממשק משתמש

הכרות מעמיקה עם האופן שבו בנוי ממשק המשתמש, אפיון חווית המשתמש ועיצוב הממשק בהתאמה.

בקורס זה נלמד כיצד להעביר רעיונות תאורטיים לתרגילים מעשיים, החל מהחוקים הבסיסיים של ממשק המשתמש ועד לתהליכים קוגניטיביים מורכבים המתייחסים להעברת פעולות מורכבות, קונספט שיווקי והעברת רעיונות.

עיצוב חווית משתמש:
למה אנו בעצם מתכוונים כשאנו אומרים UX / GUI (user interface / user experience Graphic) . אז נתחיל בהסבר פשוט למדי: חווית המשתמש היא בעצם התהליך אותו עובר המשתמש במוצר כלשהו. את התהליך מחלקים למעשה לשני שלבים עיקריים: שלב האפיון, ושלב העיצוב. בעולם של מוצרים דיגיטליים בו לשני המושגים GUI / UX נבנו מגוון גדול של כלים תכנוניים ועיצוביים ניתן כיום להגיע לרמות דיוק גבוהות מאד וחווית משתמש נפלאה כאשר עובדים ע"פ הכלים הללו ולומדים אותם בצורה נכונה.

כשאנו מדברים על מוצרים דיגיטליים, אפיון ועיצוב, מטרתנו תהיה אחת –לשים את המשתמש במרכז החשיבה שלנו וזאת באמצעות ניתוחים ושיטות לאפיון חווית שימוש. בקורס נלמד בצורה יסודית על כל שלבי התהליך של העיצוב והפיון.

לימודי עיצוב אתרים

מטרת הלימודים היא להקנות למעצבים ידע וכלים שיאפשרו להם לבנות באופן עצמאי אתרי אינטרנט מורכבים. הקורס מתחיל ממבוא לאינטרנט וממשיך בלימוד עיצוב ובניית אתרי אינטרנט מבוססי HTML, לימוד מערכת WORDPRESS ועד הפרויקט הסופי שבו נקים אתר אינטרנט מלא משלב האפיון ועד ההגשה ללקוח.