לימודי עיצוב בתלת מימד

למי מיועד: סטודנטים בעלי כישרון או נטיית לב לעצב אריזות וחללים מסחריים המעוניינים לרכוש מקצוע ולהעשיר את הידע שלהם בתחום. אנשים המעוניינים להפוך תחביב וכישרון למקצוע. תנאי קבלה: מבחן התאמה וראיון אישי

לימודי עיצוב בתלת ממד מורכבים משלושה תחומים עיקריים: עיצוב אריזה, עיצוב חלל מסחרי ועיצוב מוצר. ניתן לבחור בהתמחות עיצוב תלת ממד כחלק מהמסלול התלת שנתי בעיצוב או כחלק מלימודי תעודה.

עיצוב אריזה

בתחום זה נלמד לתכנן מבנים המאפשרים להכיל את המוצר ולבטא ויזואלית את הקונספט ו/או המידע הנחוץ, כדי שהאריזה תתפקד כראוי בנקודת המכירה.

על האריזה לבלוט על המדף ולמשוך תשומת עין בסביבה בה יש תחרות עצומה של מוצרים, צבעים, חומרים וצורות הזועקות מהמדף “קחו אותי! בחרו בי! אני הכי מתאים לך!”.

במהלך הלימודים נשלב בין עיצוב תלת ממדי (מבנה האריזות) לדו ממד (גרפיקה מודפסת על האריזה) ונכיר חומרים וטכנולוגיות מתקדמות. הצרכן קונה, למעשה, את האריזות ולא את המוצרים – ולכן האתגר מאד גדול למכור באמצעות מעטפת מקורית ומתוחכמת.

עיצוב חלל מסחרי

תחום זה הוא תחום דינמי ומתפתח, הכולל עיצוב תערוכות וביתנים, חנויות, מרכזי מבקרים, מתחמי כנסים במות וכל חלל המיועד, למעשה, להציג את המוצר ולעזור למוצר להימכר וליצור חוויה סביבתית.

עיצוב החלל המסחרי הוא חלק חשוב בקמפיינים להצגת מותגים, ליצירת חווית קניה המעבירה את קונספט החברה או המוצר לקהל היעד והוא כולל שימוש בטכנולוגיות וחומרים מתקדמים ועדכניים.

עיצוב מוצר

בהתמחות עיצוב תלת ממד נעבוד על פיתוח מבני של סדרות מוצרים שימושיים מחומרים שניתנים לעבודה בטכנולוגיות של קיפולים, חיתוכים והשחלות.

נעצב מוצרים מודולריים, ניידים, רב שימושיים וירוקים ע"י חיבור של מיבנה וגרפיקה תומכת כגון: אהילים, כלי הגשה, שולחן, כסאות, צעצועים, חפצי נוי וכדומה.